SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 4, 2010

Osteoporosis kah???

Ngantuk senah oii.. Ngantuk...

Ni tengah buat keja tapi mata dah tak fokus. Harus lah merehatkan mata kejap.

Aku nak pi klinik pun tak pi-pi lagi. Pergelangan tangan aku ni dah sebulan sakit n makin melampau pulak sakitnya. Lagi-lagi dengan si budak debab bertuah Amir tu keja dia nak mengempeng aje. Ummi balik Amir nak berdukung sokmo. Manja ek.

Ada laki aku kata aku ni kena osteoporosis kot. Hoh! Tidak la... Muda-muda dah tulang reput. Wuwuwuwu...

Tangan aku ni kalau aku baru bangun tido lagi melampau sakit dia. Nak tekan keypad hp pun seksanya macam apa lagi.

Pulak tu time mandikan Amir lagi la mencabar kesabaran dengan pergelangan tangan yang sakit ni. Si Amir debab tu kalau nak mandi tak reti dok diam. Abes dikocak air dalam tab mandi dia sampai dengan ummi dia ni pun mandi sekali. Lepas tu dok terpusing-pusing. Huhuhu... Punya la lincah.

Bila la baru dapat pi klinik ni. Dah la bz awal-awal tahun. 



 

2 comments:

puterikurekure said...

amiy, masalah kite berdua sama laaa! kite ni saket wrist sejak pregnant. dulu masa pregnant, jumpa doc, doc kata tu psikologi je. dan tu simptom masa preggy je. bertuah ok! sampai skang ada lagi rasa saket2 tu. nak2 kalau bangun pagi. tapi takla sekronik masa pregnant dulu.

awak pi la jumpa doc. nak tau gak mana la tau lain doc, lain pendapatnya.

HaLuSiNaSi said...

puterikurekure - kite sakit wrist ni pas beranak tu ari.. mula2 sebelah je igt sbb slh tdo.. pastu lg sebelah pun sakit gak.. huhu.. time bangun pagi lagi la sakit..

tu la.. nk jumpe doc pun x smpt lg nk pi ni..