SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 25, 2010

apesal la korang upload pic dlm fb zaman mokcik masih muda rumaja ni.. huhu...

Aku baru lepas bukak fb.

Saje la tengok pic kawan-kawan. Buat aku gelak guling-guling sampai sakit perut ok.

Pic lama-lama yang diupload oleh sorang member yang rajin terlebih. Pic classmate masa diploma time member tu tengah tido pun ada.

Aduuuu... 

Member tu pulak yang tak ada fb.

Apa la perasaan dia kalau tau muka dia terpampang dalam fb dalam keadaan yang sangat sadis tu. Huhuhu...

Cakap pasal upload aku ni malas betul nak upload pic Amir. Berlonggok dalam hp cap ayam aku ni.

Amir dah pandai bergambar sekarang. Pantang aku hala hp kat muka dia time tengah meragam tu boleh senyap kejap. Camwhore dengan aku. Lepas tu meragam balik.

Hahahaha!

Kelakar betul.

1 comment:

puterikurekure said...

oh! sama la amir ngan khalish. dah celik orang kata.
:)