SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, January 19, 2010

Amir memang dah tak reti dok diam skarang

Di rumah. Sedang melipat kain sambil bertenet.

Oh, aku memang 'rajin' sangat sangatttt la lipat kain. Sampai kain orang tengah pakai pun kalau buleh aku nak tolong lipatkan.

Laki aku la ni. Seminggu dia kumpul baju yang dah basuh suruh aku lipat. Memang selalu macam tu la kalau aku balik kampung. Kalau tak ada baju nak lipat, selonggok baju nak kena basuh pulak. Huhuhu... 

Sebab weekend hari tu aku tak balik Abang Misai dah tolong basuh tapi memang tahun depan la nak suruh dia lipat sekali. Abang Misai laaaagiiii la 'rajin' bab lipat kain. Huhuhu...

Ni tengah pegang Amir pulak. Dah bangun tido budak bertuah ni. Tengok je la ummi menaip. Kalau boleh nak tolong taip.

Nanti aku sambung lagi. Si Amir dah bersommersault pulak haaa... Nak capai laptop. Huhuhu...

 

1 comment:

puterikurekure said...

hehehe.
kite pon 'rajin' gile nak lipat2 baju neh.
amir makin lasak ek. bagus2...