SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, January 28, 2010

Relax aje dia melintas.. Huh...

Mata aku betul dah hitam macam panda ni.

Amik pic sendiri terus macam 'Eh, aku ke panda tu?' Wakakaka!

Nak tido awal la malam ni. Lagi pun celcom berukband malam ni macam beruk sikit.

Perut pun tengah kekenyangan. Elok sangat la tido tu. Huhuhu.. *lepas tu bising la badan dah macam body builder*

Tadi aku nyaris nak terlanggar sekor anjing. Boleh dia melintas dekat selekoh dengan lenggang lenggok mak limah depan kereta aku tanpa segan silu.


Mengucap ko.... Lepas tu aku jerit-jerit dari dalam kereta marah anjing tu. Anjing tu pandang aku tak ada perasaan aje muka dia. Kalau aku bukak tingkap tadi confirm orang kata dengan anjing pun nak ajak gaduh. Hahaha!


Geram la aku. Karang aku terlanggar jenuh nak menyamak pulak dah. Hish...


Esok nak bangun awal. Nak basuh baju n iron baju untuk pi keja. Malam ni memang aku dah flat macam tayar pancit.

Gudnite all.. Cayang kamu, kamu dan kamu.







No comments: