SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 25, 2010

Aku memang hari-hari emo ek?

Ada orang komen asal baca blog aku keja aku berangin aje. Emo tak tentu hala. Betul ke Syima? Hahaha!

Aku pun perasan gak sebenarnya. Aku hangen aje hari-hari. 


Ntah la. Aku keja kat sini asek la emo memanjang. Dah buat keja tak pasal-pasal kena marah pasal salah orang lain. 

Kena pulak laki dengan anak aku jauh. Nak mengadu pun pada siapa la. Hmmmm... Nak manja-manja pun tak boleh. Sedih oke. Balik tak dapat peluk laki. Peluk bantal aje. *18sx lak*



Sudahnya pada blog aje la tempat aku mengadu. *sob..sob..*


Tak apa. Lepas ni aku buat 1 blog khas untuk aku lepaskan emo aku yang ting tong ni. Hahahaha! Tapi ianya adalah 4 my eyes only.


Kot aku nak mencarut ke, maki hamun ke. Tak ada la orang lain baca kan. Wakakaka!





3 comments:

zee nazeri said...

Luahan perasaan sepi seorang isteri kan Amiys kan?

aMiYs said...

zee - org yg mcm kita je tau zee.. sob..sob..

Signorina Syima said...

ala... aku nak tumpang sekaki...