SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, January 28, 2010

aku dah ada tiket raya cina ni. Muahaha!

Tersangat lah mengantuknya bijik mata aku ni.

Dah 2 hari tido lewat. Amir tak dok sekali pun tido lewat jugak. Ntah apa yang ummi Amir ni buat.

Dok mengadap pc sampai pukul 12 malam.

Minggu ni balik lagi. Minggu depan tak boleh balik sebab macam biasa la, aku ni pacal yang menurut perintah aje. Tiba-tiba pulak ada surat nak suruh buat taklimat.

N macam biasa. Diorang yang bijak ni tolong set tarikh tanpa bertanya aku ni available ke tak hari tu. Dah la buat hari Ahad. Kalau aku ni anak dengan laki dok kat sini memang aku tak heran sangat la. Ni jaaauuuhhhh....

Nasib baik aku tak beli tiket lagi.

Kalau tak mulut aku ni ringan aje la menyumpah mencarut. Huhuhu! *tak reti insap btol*

So, cuti raya cina aku dah beli tiket 11hb. 12hb confirm aku kena amik cuti. Tiket 12hb abes la senah. 11hb aje yang tinggal. Aku sebat aje la. Takkan aku nak cuti panjang ternganga kat Shah Alam. Tak koser ok.

Harus isi borang cuti awal. Hahaha!

No comments: