SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 10, 2010

Tired... So damn tired....

Minggu ni tak dapat balik. Damn!~~

Tiket tren dah abes. Sebab cuti sekolah. Ish... Terus rasa macam nak jerit histeria dalam opis ni.

Dan aku rasa aku nak apply cuti untuk next week sebab minggu ni tak dapat balik. Nasib ah kan.

Siapa-siapa boleh tolong aku transfer balik Penang tak?

Sebab problem aku dah jadi makin besar sekarang.

Apa problemnya???

Aku tak boleh nak story kat public. Let me keep it to myself aje la. Very private one.

Nak bersiap tunggu balik aje. Penat sangat hari ni. Berulang alik ke sana sinun. Lepas pi Putrajaya kena pi mengadap bos kat opis 1 lagi.

Claim budak-budak ni la. Berangin aku 1 badan. Sebab 3 ketul ni buat hal yang lain pun terheret. Lambat hantar n harus la kena mintak sokongan bos baru boleh lepas. Pulak tu aku pulak yang kena mengadap.

Aku suruh korang sendiri mengadap baru tau.

Dah naik lemak melampau-lampau ni.

 

No comments: