SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, March 23, 2010

hari yang tenang

Hari ni adalah hari yang tenang pada aku.

Sebab semua bos tak ada. Hahaha! Semua pi function kat Bangi. Petang tadi baru la nampak sorang dua punya lubang hidung.

Jadi aku rasa memang best la. Tak ada orang lalu lalang masuk bilik aku ikut suka hati.

Pagi tadi Paksu aku datang opis. Haaaa... Amik ko. Sampai ke opis aku dia cari. 

Ada la benda dia nak mintak tolong. So, aku pun follow aje la. Keluar pukul 10 pagi balik opis pukul 1 tengahari. Sebab Paksu buat lawak hampeh. Ada ke IC dia tertinggal kat post guard kat opis aku. Dah nak sampai destinasi dah. Kena la patah balik. Huhuhu...

Ni Paksu aku nak mintak tolong aku promote kan untuk dia ni.

Siapa-siapa yang rasa tak cukup-cukup duit, banyak hutang, nak kaya raya *dengan usaha ye* boleh klik di sini. Aku tak suruh join. Aku tukang promote aje. Nak join ke tak terletak pada akal pemikiran anda yang waras itu ye.

Kalau tak nak join boleh tengok aje. Tak ada siapa nak marah. Tapi kalau dah tengok lepas tu tak nak join tak payah bising-bising kat aku. Aku tak paksa pun. Sebab aku cuma menolong Paksu aku. Ko nak bising-bising pi masuk karaoke jamban tu.

Apa benda yang aku dok merepek dah ni.

Esok aku ke Putrajaya. Ada keja nak settlekan. Lusa dengan tulat aku amik cuti. Balik kampung. Dah straight berapa minggu aku asek meeting aje. Nak rest otak kejap sebelum kena bantai balik dengan bos aku. *sebenarnya menggedik balik jumpa laki sebab dah lama tak jumpa. Auuuwwww~~~*

Kalau aku rajin aku update. Kalau tak tu tak ada la. Bukan ada orang rindu pun kalau aku tak update kan. Hahaha! 


Ok. Aku nak balik awal hari ni. Kepala aku pening sebab semalam tido lewat. Bangun pulak awal. Punch card aku pagi tadi pukul 6.43 am. Aku la tukang bukak pintu opis. Memang tak dapat dinafikan kerajinan aku. Wakakaka!


Adios amigos semua. Tatitu~~





No comments: