SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 12, 2010

Live dari dalam kereta

Aku kat bawah rumah orang menunggu orang bangun n pi keja. Bukan mak guard ok. Macam biasa la. Jadi pelarian dok melepak dalam kereta.

Sempat pulak tu berblogging. Aku nak siapkan draft surat tadi. Lepas tu dah bosan-bosan tu online aje la.

Hari ni seharian tak payah dok dalam opis. Buat data cleaning aje kat bilik meeting kat bawah. *seronok.. seronok..*

Tak ada la mengadap mak tiri sepanjang masa. Eceh... Sure sangat la tak mengadap. Confirm kat opis karang sibuk cari nak tanya aku dah buat belum keja dia yang dia patut buat sendiri tu. Lepas tu dapat la pujian hasil keja orang lain. Cet...

Malas nak story banyak-banyak pasal mak tiri. Buat sakit hati aje. Hohoho.. Karang aku bagi draft tu betulkan sendiri. Koserrr aku nak mengadap benda alah tu je.

Sempat ke kalau nak tido kejap ni?

Muahaha! Aku kan kat mana-mana pun boleh tido lena.

p/s: time aku dah nak publish n3 ni boleh pulak ada orang nak main sorok-sorok sebelah kereta aku pagi-pagi buta ni. Apa kes????

No comments: