SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 12, 2010

Gagal temuduga USM

Aku kat KL Sentral. Tunggu tren yang macam biasa la asek delay je.

Mood adalah kecewa. Ye, sangat kecewa. Frustrated sangat. 

Interview aku kat USM GAGAL!

Aku bukak web USM tadi. Saje tengok permohonan aku. Tengok status gagal temuduga. Ok, masih cool ketika itu.


Then, saje aku sms budak yang pi interview sekali tu. Yup, that's right. Budak tu dapat. Dah rezeki dia.


But menitik air mata aku masa budak tu kata dia dapat. Sekarang ni tengah menaip pun menitik air mata.


Well... Rasa macam sampai hati sangat diorang tak consider keadaan aku yang terpaksa berulang alik Selangor ke Penang. Dengan ada anak pulak tu. Sedih sangat la.

Maybe tak ada rezeki aku.

Tak apa lah.

Got to go now. Sebab mata aku sangat blur untuk menaip lagi.

 



3 comments:

fuadnis said...

sedih mmg sedih..tp cuba positifkan diri..pikir..mgkin ade hikmahnye tak dapat keje kat situ..ade sesuatu yg tuhan sembunyikan nape awk tak dpt keje kat situ..mgkin ade baiknyee..ok!;-)

dokterFaryn said...

betul tu. aku sokong. ada hikmah di sebalik semua yang berlaku kay.


jgn sedih-sedih :)

|| NaFiRaa || said...

sabar yek.. jangan putus asa tau.. cuba lagi sampai dapat..