SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, March 15, 2010

Nagasaki betul la

Tengah nak hantar emel hang la pulak.

Oh.. aku kat opis lagi. Berbulu 1 badan. Hidung dah keluar api macam naga.

Sebab last minit hq tukar balik format report. Pulak tu nak hari ni before 5. Ha'ah. Lantak ko. Aku baru aje hantar ni sebab baru siap.

Dah la format memeningkan kepala. Bila call hq orang yang aku nak tanya cuti. Orang yang mintak report pun cuti. Ehhh... Aku pun nak cuti la macam ni.

Lepas tu dah keja aku nak kena amend balik report. Kalau sikit tak apa la. Ni berpinar aku tengok nombor kecik-kecik tu.


Esok ada meeting lagi. Macam malas aje nak masuk meeting. Bosan oke.


Bos baru aje bagi keja nak by tomorrow. Sebab fax tu baru dapat hari ni. Lepas tu nak esok jugak. Urgent. Cet...


Esok aje la aku settlekan. Pedulik. Dah tak ada orang kat opis ni. Seram k.


Dah la panas membara sebab aircond dah tutup.



No comments: