SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, March 30, 2010

Pi klinik amik result darah

Aku kat rumah. Heheheh...

Tak pi keja ke? Kata cuti kena beku?


Aku pi keja la. Tapi lambat sikit. Sebab aku nak pi klinik jap. Nak amik result darah n nak tukar appointment kat klinik gigi. 

Result darah n appointment tu dah sebulan yang lepas patutnya aku kena pi. Sebab masa tu Amir masuk wad n balik aje keja aku berlonggok dengan bos nak mengamuk sebab presentation dia dapat no last so aku postponed dulu.

Baru hari ni la terhegeh-hegeh nak amik result darah n tukar appointment. Confirm bising la orang kat klinik tu kejap lagi.


Result darah pasal tangan aku yang sakit ni. Aku kan pernah story dulu pasal pergelangan tangan aku dua-dua ni sakit. Asal bangun tido aje memang sakit la. Kalau angkat benda berat lagi la azab. Sampai sekarang pun sakit lagi. Kadang-kadang kalau nak suap makanan kat mulut tu aku kena ampu guna tangan sebelah lagi. Sadis ok.

Ok, got to go. Karang lambat pulak. Sebab lepas pi klinik aku terus pi opis.



No comments: