SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 24, 2010

Bila la nak kurus

Aku makan banyak tengahari ni. Siap bertambah. Cis...

Perut lapar gila la. Padahal pagi dah makan kuih 4 ketul. Lagi tak cukup. 

Macam mana nak diet macam ni?

Aku punya peha dah macam drumstick dah weh. Jeans lama still tak boleh masuk ok. Memang sadis aje tengok jeans tu tergantung kat belakang pintu. Konon nak jadikan perangsang untuk diet.

Kena ganti puasa sampai abes ni. Perut aku tengah mengembang agaknya. Kalau aku puasa nanti perut aku mengecut so lepas tu tak makan banyak lagi la.

Hahahaha! Teori tak boleh pakai langsung.

Ok, nak sambung buat keja.

 

4 comments:

@e_da said...

samala kita.. bila la nak ganti posa yg berpuluh ganti masa pantang tu hari kan... huhuhu

puterikurekure said...

oh2....kite kena ganti 20 hari.
:(

itupon puasa 2 tahun lepas yang tuang 7 hari kena ganti lagi...(baru terinagt)
total 27hari!!!

dah macam puasa ramadhan plak sebulan kena ganti ni. huhuhu.

Jasfyra said...

huhu..samalah kita..ni nk diet balik..nak try rxlite plak..hihi.penah dengar?

i'm the girL said...

ko da kua sorang manusia tape la kan nak gemok.. aku nih belom apa2 da membulat dan menggemoks.. mak pasrahhh :p