SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, March 7, 2010

Emosi

Already 9.40pm n tren tak sampai lagi. Kalau ikut kat tiket ni patutnya pukul 8.39 la sampai.

Hmmm... Saje je online dari stesen keretapi ni. Haaa... baru aje announcement. Delay la pulak sampai 10.15pm. Bila tahun nak betul-betul ikut jadual aku pun tak tau la. Dari dulu sampai sekarang lembap. Lepas tu bising apesal tak untung. Aku cekik-cekik baru tau.

Aku nak pi bercuti la. Nak menenangkan fikiran. Really, i'm not in a good mood. I don't know am i too emotional or i deserved to be emotional.

Pasal apa? Biar aku sorang aje tau.

Aku sorang aje tunggu tren ni. Laki aku dah balik. Takut Amir meragam since aku keluar tadi dia tengah tido.

Tak tau nak taip apa lagi. Kepala otak sangat blur. Termasuk mata aku pun blur jugak. That's why la dok layan blog ni. Kalau layan perasaan sorang-sorang kejap lagi semua mata kat stesen ni dok usha aku pelik-pelik.

Oh, Amir dah kuat membebel sekarang. N tengah cuba nak angkat badan nak merangkak. Kalau letak dalam walker pulak sampai ke dapur dijelajahnya. Hahaha! So, sweet that boy.

Bila story pasal Amir mula la aku nak jadi gembeng ni. Nak nangis aje rasa. Rindu sangat kat hero aku yang sorang tu.

Ok, aku nak check emel n menyibukkan diri sementara tunggu tren sampai.

Esok aku update lain.

No comments: