SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 5, 2010

Saya nak jadi mat saleh hari ni

Kebas mulut. *ada ke kebas mulut?*

Baru lepas membebel. Well.... Orang yang betul-betul aku nak bagi sedas tak datang pulak. Kurang asam sungguh.

Macam tau-tau aje dia nak kena bantai kan.

Jadinya kemarahan dan kepuakaan mulut adalah di tahap suam-suam kuku.

Pagi ni aku telah menjadi seorang yang amat western. Keskeskes... Sebab breakfast spagetti. Hahaha! Mat saleh pun tak gila macam aku pagi-pagi subuh tala spagetti.

Aku masak malam semalam. Dah lama niat nak masak sebenarnya. Pulak tu ada sorang staff aku ni preggy. Bila aku sebut aje aku rasa macam nak masak spagetti dia melonjak.

Tak sampai hati pulak nak menghampakan permintaan ibu mengandung ni. Maka aku yang baik hati ni pun terus la beli barang untuk masak spagetti tu semalam.

Haaa... Kak Maria, mulut kita memang puaka tapi hati baik tau. Wakaka! Puji diri sendiri. Lalala~~

Aku bukan la bermulut puaka tak kena tempat. Apa jadah hari-hari keja aku nak maki orang kotttt... Lagi pun tak ada harsh words yang aku luahkan time aku marah. Laser aje la yang lebih sikit. *perli makan dalam punya* ngehngehngeh...

Tapi ibu mengandung itu tak datang la pulak hari ni. Selalu dia pi keja dengan aku. But pagi tadi anak kecik dia merengek nak melekat aje kat ummi dia. So, dia suruh aku pi keja dulu n dia akan datang kemudian.

Sampai la ni tak nampak batang hidung punnn... Aku sms rupanya dia tak dapat datang. Lorrr....


Abes guano nih? Siapa nak abeskan spagetti aku kat rumah tu? Aku dah la masak sedap. Wahahaha! Lempang perut sekali. Dush!


Huhuhu...