SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 17, 2010

Mau cari sunglasses... Sekarang petang-petang silau gila...

Apa keja aje la perempuan sorang ni tak tido-tido lagi.

Aku nak kena siapkan slide presentation laaaa.... Di samping mengupdate data. 

Tertonggok la depan lappy ni jadi penunggu.

Aku baru je mengadap lappy ni. Tadi aku tertido. Penat yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Ewahhhh... Padahal kenyang sampai ngantuk tak ingat dunia.

Macam malas aje nak pi opis esok. Huhuhuhu...

Kalau rasa nak glamer sila la buat. Confirm hp aku non stop dapat call. Puiiii....


Aku rasa macam nak kena beli sunglasses baru la. Eceh... Tiba-tiba la pulak nak bersunglasses bagai. Hehehe... Sebelum ni ada la. Cap la isla Bonita tu je. Lepas tu frame dia dah patah k. Maklum la, murah.

Jadi aku mau cari yang baru. Sebab sekarang petang-petang silau dia Ya Rabbi. Boleh rabun bijik mata ni senah. Aku dok gagau dalam dashboard kereta nasib baik ada adik aku punya sunglasses. Tibai aje la labuuu... 

Daripada aku drive kejap-kejap pi kanan. Kejap-kejap ke kiri. Harus mendatangkan baran pada driver lain. Muahahaha!


Sudah terbayang spek gabak supa lalat. Heheh....


Tapi tunggu gaji la. Huuuuuu....



No comments: