SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, March 1, 2010

Sedang cuba menabahkan hati

Aku kat opis lagi. Konon nak buat keja la.

Tapi otak ke lain. Dok teringat kat si Amir Ridhwan....

Tengah buat apa la dia sekarang. Teruk ke demam dia...

Abang Misai aku sms dia tak balas pun. Tadi dah call tanya Amir. Dia kata badan Amir panas. Aku tanya aktif tak? Amir is Amir. Tetap lasak tapi sebab badan panas kot semua macam serba tak kena je.

Isk... Isk...

Kalau ummi ada power buleh terbang macam Superman tu ummi dah terbang balik Penang la la ni jugak. Tapi ummi cuma insan biasa macam encik Suparman aje.

Waaaa!!!!

 
Rindu sama ini budak kecik yang tengah demam sekarang... Risaunyaaaa... Waaaa!!!

  
Camwhore dengan ummi kat klinik

 
Ummi rindu sangat-sangat kat Amir.... T_T


Tabahkan la hatiku...

Sob.. Sob...


3 comments:

@e_da said...

kesian amir... maybe rindu ngan ummi dia... harap2 dia cepat sembuh...

zee nazeri said...

Sabar Amiys, berita baik bln Julai ni byk kekosongan di sektor awam kesan dari pencen..InsyaAllah ade rezeki..AMIN

zee nazeri said...

Opsss..sori, sektor awam lak, sektor kerajaan laaaa...huhuhu