SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 10, 2010

Jalan lengang pagi-pagi sebab tu ramai feeling2 bawak kereta kat litar sepang

Pagi ni pukul 9.30 kena pi Putrajaya. Ahhhh... Tak suka okes. Sebab banyak keja aku tertangguh sebab asek kena masuk meeting ni. Memang shitto! *mungkin bakal dibambu juga*

Aku kan kata nak stop blogging semalam kan. Haaaa... Pagi tadi nyaris stop blogging forever. 

Semua sebab mentibang yang drive kereta pagi-pagi macam kat litar sepang. Dah la dekat roundabout. Boleh laju berdesup. Dah nampak aku bagi signal nak masuk kiri tu dia makin laju bajet lepas.

Aku dah macam, kereta ni nak berenti ke aku yang kena tabik hormat berenti untuk dia. Padahal dia yang patut berenti.

Aku pun slow down la sikit sebab aku pun agak laju. Karang bercium memang confirm akan mengundang kecederaan la. Tiba-tiba dia dah rasa macam tak lepas tu boleh dia brek emergency. 

Memang aku rasa macam nak turun kereta lepas tu lempang dia kiri kanan lepas tu blah. Bongok ok. Kalau ko kejar masjid ok la jugak kan kot eksiden pun kira mati dalam iman la sebab niat nak solat kat masjid.

Ni ntah apa yang dikejar ntah.

Ok, aku nak siapkan apa yang patut nak pi Putrajaya ni. Termasuk siapkan telinga untuk menadah.

No comments: