SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 4, 2010

Malas nak pikir tajuk

Pagi-pagi breakfast kerepek pisang kat opis. Kejap lagi berangin perut padan muka.

Tak ada benda menarik kot semalam.

Semalam balik keja pi pasar malam. Cari nasi ambeng tapi dah abes. *kuciwa* Sudahnya end up beli nasi ayam mahal yang rasa dia alahai... 

Sampai rumah mandi manda lepas tu mengadap internet. Nak buat keja. Kan keja aku ni guna web based system. So, adalah pasrah di situ dengan terpaksa buat keja kat rumah guna internet sendiri tapi tak boleh claim pun.


Broadband pulak semalam line macam vavi la. Slow gila. Masuk 1 data tetiba nak kena refresh pasal cannot find server. Bungoks la namanya tu.


Fed up la. Terus aku masuk tido aje. Itu pun dah pukul 11.30. Pagi ni jadi mengantuk sampai drive pun rasa melayang-layang.

Kejap lagi ada meeting dengan bos. Discuss pasal paper untuk meeting besar next week.

Dah straight seminggu aku bermeeting aje.

Bila keja aku nak siap macam ni?





 

No comments: