SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, March 22, 2010

Aku di KL Sentral jam 5.09 pagi

Jam dekat platform KL Sentral menunjukkan pukul 5.09 pagi.

Ye, aku dah sampai KL Sentral. Pukul 4.40 lagi dah sampai. Terus macam, apesal awal sangat ni???

Ye la, selalu lembapnya Ya Rabbi. Ngam-ngam aku sampai selalu berdedai-dedai la kejar komuter. Ni sekarang komuter pun tak nampak lampu lagi. Cet....

Oh, sangat tak tenteram jiwa dalam tren tadi ye. Dalam koc yang aku duduk tu ramai sangat la budak-budak yang kepala botak, baju putih, kasut hitam. Termasuk la sorang sebelah aku.

Dah la tu. Macam jakun tak pernah naik tren. Dah la seat aku paling last. Dekat la dengan pintu. Dengan bau rokoknya, suara berborak macam kawan ko dok sebatu pulak.

Budak-budak ni baru nak lapor diri masuk polis kat PD. Ke masuk poli? Huhuhu... Masalah pendengaran di situ. Tapi kalau dah beramai-ramai baju putih, kepala botak untuk apa lagi kan?

Macam mana aku tau? Aku tanya la kat budak yang dok sebelah aku. Dah dia dok mengelamun aje. Daripada dia tak ada keja biar aku bagi otak dia berfikir sikit. Hahaha!

Aku ngantuk gilaaaaaaa.... Tapi kat mana aku nak tido kat KL Sentral ni. Hnssss... Hnssss....

Dah la pukul 9 ni ada meeting.

Meeeeetiiiiiinnggggg aje la bos ni. Hish.... 


Aku nak try tido kejap kat atas kerusi besi nih. Sadis... T_T





 

No comments: