SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 18, 2010

Mata sudah stim

Kelopak mata dah melekat-lekat dah ni. Mata pun kejap-kejap stim aje haa... 

Ngantuk wehhh... Dah pukul 2 aku tak tido lagi. Burung hantu pun dah reti tido malam tau tak.

Dok update data tak abes-abes. Kalau tak update nanti report aku dalam slide tak cun. Sebab figure statik aje. Malam-malam ni la baru buleh update. Kalau siang azabnya la ko nak menunggu sistem tu loading. Rasa macam nak siram air aje kat cpu tu biar terbakar terus aku tak payah buat keja.

Haha! Gila keji pemikiran.

Aku nak siapkan sikitttt aje lagi. Lepas tu nak membongkang. Esok sambung buat slide. Huhu...

 

1 comment:

Intan and The Boys said...

ya Allah...kuatnya mata tgk data2 tu pukul 2 pagi.

ni kalau tak dapat anugerah pekerja terbaik tak tau la nak kata apa.
:)