SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 11, 2010

blur.. blur...

Hooo.. Menggeliat...

Waaahhh... Malas... Malas... *hari-hari pon malas*

Awal aku sampai opis hari ni. Pukul 6.45 aku dah terpacak kat parking lot tu. Staff yang tumpang aku hubby dia hantar. So, baik aku terus ke opis aje.

Tak tau nak story apa. Pasal aku mengantuk. Malam tadi aku berperang dengan perut sendiri. Tengah syok tido semalam tup tup terus tegak aje aku terbangun.

Zasss.... Terus lari ke toilet sebelum segala isi perut berteraburan kat tengah jalan.

Gila memulas perut aku. Apa aje la aku makan semalam?

Nasi ambeng aje pon. *nasi ambeng lagi* Hahaha! tak jemu makan nasi ambeng. Itu dah memenuhi salah 1 wishlist makan aku tu. *siapa tengok fb aku tau la.hahaha!* Aku puasa semalam. Itu je la aku makan lepas berbuka.


Hari ni pun puasa. Sahur dengan daging masak lemak cili api staff aku bagi semalam. Panaskan. N telur dadar goreng kicap. Fuhhhh! Marbeles...


Telur dadar tu pun tiba-tiba aku teringin even tak masuk wishlist makanan aku.


Apesal aku sibuk-sibuk puasa ni?


Nak ganti la tipah. Aku kan bersalin sehari sebelum bulan Ramadhan. Haaa... Kan dah kena ganti sebulan. Itu pun macam lalang. Kejap ganti kejap tak.


K. Nanti aku update lain. Aku tengah blur ni.



1 comment:

Sharinginfoz said...

datang awal2 kat office ni bagus kan tapi sebelum kul 7.00 awal sangat tui