SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 4, 2010

Amukan puaka niyang rapik.

Bukan aku tengok filem Puaka Niyang Rapik tu. 


Tapi aku yang nak buat amukan puaka niyang rapik kat opis.

Aku dah macam sakai kat opis hari ni.

Semua benda nak kena kejar. Tangan ada sepasang aje ni.

Dengan perangai budak-budak ni seko-seko macam kentut ah! Lain aku cakap, lain yang buat. Lepas tu semua keja macam hampeh.

Aku memang hangeeeeennnnnnn 1 badan.

Kalau ikutkan mulut puaka aku ni memang semua aku dah maki berdas-das. 

Tak apa. Kita tunggu esok. Aku buat meeting. Biar sorang-sorang aku basuh.




 

3 comments:

ezzati said...

hahaha..sabor2..jgn mengamokss :p

Ejamaria said...

ngko ni ganas btul la... tapi kan org mulut ganas ni, hati ngan perbuatan tak le ganas kan???

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ngeeee :D

sabauuuuuuuuuuuuuuu!