SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, March 28, 2010

Selsema melanda.. Perlu ke pi keja pakai mask esok?

Aku selsema. Hidung dah srot sret dari pagi tadi. Malam semalam sakit tekak je. Tu la, jalan lagi macam tak sedar diri. Jalan ke mana? Nanti aku story aaaa...

Sepanjang-panjang aku balik kampung ni cuaca memang panas berbahang ko. Petang mendung gila macam nak hujan tapi hujan setitik pun tak. Ada la kelmarin hujan kejap. Itu pun tak dapat nak menyejukkan suasana. 

Memang stok malam nak tido berbogel aje la. Dah panas berdengung macam tu. Rumah ai tak ada aircond. Nak mintak aircond kat laki aku? Terima kasih aje la. Tunggu dia betul-betul tak tahan panas kot. Semalam pun dok merungut kat telinga aku ni cakap panas. Aku nak tido peluk dia pun dia tak bagi. Cet...

Malam ni balik. Perkara paling tak suka dibuat. Sebab nanti rindu kat budak kecik Amir yang dah makin bijak sekarang. Pantang nampak aku nak keluar melalak nak ikut jugak. Huhuhu... Dengar bunyi kereta bapak dia yang macam enjin motobot tu pun dah tergedik-gedik suruh orang angkat.

Mulut pun sangat la macam bertih. Huiii... Dengan suara nyaring dia. Pukul 5 pagi bangun ajak ummi dia berborak. Huhu...

Ok la. Perut aku memulas pulak. Dah 3 hari aku tak memerut. Tak rasa nak terberak takkan aku nak paksa. Kena buasir karang haaa...

 

No comments: