SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 30, 2010

Selamat pagi

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. :)

Hari ni aku macam dah nak migrain-migrain je. Kepala sakit gila. Silau pagi tadi lagi la menyakitkan kepala.

Semalam tido kejap-kejap terbangun. Teringat kat Amir. Sampai nangis-nangis risau kat anak bertuah tu.

Asek la dok msg laki aku tanya Amir macam mana. Dah kurang ke panas. Pesan dia suruh lap-lap badan Amir dengan towel basah.

Ikutkan hati semalam memang nak balik kampung. Nak rushing ke KL Sentral aje rasa. Gamble beli tiket on the spot. Laki aku pulak kata tak payah sebab nanti bos aku bising.

Hmmmm... T_T





2 comments:

puterikurekure said...

ciannye awak. isk...awat la diorang tak approve2 lagi transfer awak ni. tak baik tau aniaya orang.

aMiYs said...

intan - awk, ssh gila nk dpt tukar tau.. bila call kata x dpt tolong la.. bos mcm tu la.. bos kat sana mcm ni la... sedih.. mcm dh tak tertanggung rasanya... :(