SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 7, 2010

Sangat behave Amir hari ni

Keadaan aku dah macam orang yang dipanggang dalam ketuhar. Peluh menitik-nitik. Melekit-lekit sampai diri sendiri rasa geli geleman dah. Eeeeee.....

Memang janji tinggal janji betul la. Bukan KRU ok. Tapi maintenance building ni. Ni bukan pukul 2. Dah pukul 3. Nak suruh aku berpiket berbogel depan bangunan ke apa?

Luckily Amir tak buat perangai melalak-lalak ke apa hari ni. Ummi sangat kagum. Sebab selalu kalau jumpa orang yang dia tak kenal n orang tu pegang dia bawak jalan dia akan melalak macam nak terkeluar anak tekak.

Hari ni dia relax siap boleh main bola lagi dengan aunty cleaner tu. Gelak sakan pulak tu. Apekah anak aku ni sangat seronok dikelilingi aweks-aweks yang suka sangat mendukung dia ke hulu ke hilir? Hmmmmm... Musykil ummi ni.

Tapi tadi ada la melalak sekali. Kepala berdentum kat lantai. Sibuk nak berdiri lepas tu lepas tangan macam dah terror. Kelmarin pun macam tu. Kat rumah aku mana ada karpet yang stok kaki buleh tenggelam tu. Karpet kaki tak buleh tenggelam pun non ado. Huhuhu...

Dah terbalik kelmarin tu benjol la kepala. Memang risau betul aku. Dok demah-demah dengan ice pack. Nasib baik ada ice pack time aku kental memerah susu dulu.

Tu tengah seronok main-main dengan staf-staf aku yang semuanya aweks belaka.

Menurun perangai siapa la ni? Hmmm....



1 comment:

ejaMaria said...

budak lelaki memang mcm tu... kan lelaki!