SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 7, 2010

Masih kepanasan

Assalamualaikum n selamat pagi semua. :)

Amir ada dekat opis hari ni. Bekerja bersama ummi. Huhuhu... 

Pulak tu aircond opis masih di takuk lama. Gila panas. Aku tak kisah la nak berkepam ke apa. Si Amir tu. Baru pukul 9 baju dia dah basah dengan peluh. Alahai... Tu gaya pakai baju sleeveless tu. Cuba pakai baju kurung macam aku ni. Ada macam orang baru lepas mandi pulak karang.

Ish... Janji nak betulkan aircond hari Sabtu. Agaknya sebab birthday Agong diorang pun ikut la cuti jugak. Hinsss... Hinsss... Aku marah ni...

Hari ni tak ada meeting. Tapi rabu nanti ada. Kena la staf aku jadi babysitter kejap jaga Amir.

Ok, aku nak print slide. Nak bagi timbalan dengan pengarah tengok.




1 comment:

Intan and The Boys said...

amir kat ofis? nak tgk amirrr....~

=)