SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 3, 2010

Perasan atlet kejap

Baru aje nak tarik nafas bos kecik dah panggil masuk bilik. Ayaks!

Ko, belum apa-apa aku dah kena buat slide untuk meeting minggu depan. Ngaaa... Asek buat slide aje. Nasib baik la aku tak payah present sebab meeting besor. Timbalan yang kena present. Hakhakhak! Gelak syaitoooonnnn.

Tangan aku sakit balik la. Dah berbalut macam hantu bungkus dah sebab kalau banyak sangat gerak lagi berdenyut.. nyut.. nyut.. dia punya sakit tu. 

 Guna wrist band macam kan orang nak pi bersokan eh. Hahaha! Feeling-feeling atlet la macam Dato' Nicole David. Miakakaka! Lempang dua tiga das.

Tu pic lama tu. Tapi aku tengah pakai la wrist band tu la ni.

Aku rasa nak balik rumah kejap la. Nak amik hp. Macam tak senang duduk dah ni hp tak ada dalam tangan.

Boleh pi beli makanan sekali. Nak kirim? :D



1 comment:

puterikurekure said...

nasi lauk hati goreng kunyit ngan udang goreng tepung eh. thanks!

hahahaha~