SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 1, 2010

Oh... Berat dah turun... :D:D:D:D

Salam. Selamat pagi semua. ;)

Pagi-pagi dah 1 lif dengan pengarah. Huhu... Aku ni pengarah masuk lif tak reti la aku nak menegur. Sengih aje la. Hahaha! Sudahnya pengarah la yang start tanya.

'Anak sihat?'

Ahahaha.. Soalan seperti jangkaan. Terror tak aku baca fikiran bos aku. :))

Aku pun jawab la Amir bertuah ada kat Shah Alam. Bos gelak je. Perlu ke mengatakan,

'Anak ni memang tempat dia dengan mak.'

Ye la. Abes isteri pun tempat dia di sisi suami. Bila nak dapat tukar bos??? Nasib baik la mulut ni boleh cover lagi.

Semalam time lunch aku ke klinik. Nak tanya pasal peod yang tak berapa nak betul tu. Macam-macam la doktor check. Siap scan segala bagai takut la ada cyst ke, fibroid ke.

Alhamdulillah, segalanya clean n clear. Timbang berat juga.

Ni yang excited nak bagitau ni. ;)) ;))

Berat aku dah turun 2 kilo. Muahahaha! Sukanya makkkkk!!! 

\\o
o//
\o/

Adakah kerana menjaga Amir maka berat aku turun secara drastik. Ni yang aku tak nak hantar dia balik ni. Huahuahaua! Adakah di samping menjaga Amir aku dapat menguruskan badan. Ini sudah bagusss....

Urine pun kena check jugak. Takut aku terpregnant ke apa kan. Tapi bab urine tu memang lawak la. Doc suruh aku amik urine. Kejap lagi dia lupa nak test. Aku punya la berzaman menunggu apesal la tak kena panggil masuk bilik balik kan.

Dah aku buat muka selamba tapir ketuk pintu bilik n tanya. Rupanya doc lupa. Haisyooo....


Oh, perut sudah membuat perangai di pagi hari. Aku nak ke toilet sat. Nanti aku sambung balik. Hahaha!







1 comment:

mrzn said...

Claps claps utk Amiys..