SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 3, 2010

Opis macam microwave

Sleepy gilaaaaa.... Hukhukhuk...

Time lunch tadi dah tido tapi macam tak cukup je. Rasa macam nak sambung tido sampai petang. Semalam aku tido lewat sebab menyiapkan bubur untuk si kecik tu. Dia dah berisi sikit sekarang. Pakaikan CD tu dah beralih button dah. Hehehe...

Tapi ada la pulak call dari opis cawangan mintak slide. Diorang ni kan. Masing-masing dah ada id untuk akses sistem kenapa la mintak jugak slide kat aku. Semua cawangan pun macam tu. Eeeee... Sakit jiwa lah.

Dah la tenet lembap macam siput dekat sini. Sempat aku menaip kat blog sistem tak loading-loading lagi.

Si bos kecik pulak tadi panggil sebab tak boleh nak bukak email apa tah dari HQ. Rupanya inbox dah full. Lepas tu dia terdelete email tu masuk trash box. Tak reti pulak nak restore balik masuk inbox. Aiyoooo....


Tak pasal-pasal aku jadi orang IT nak tolong dia macam mana nak bukak n restore balik email tu. Isk.. Isk...


Opis pulak masih lagi panassssss yang amat. Aircond ni apa cerita ni? Maintenance bangunan ni kokak betul la. Aku rasa dah 2 minggu kitorang jadi itik panggang dalam opis ni.


Kalau opis open air tu no hal la. Ini terperam. Abes berpeluh celah ketiak, celah kangkang segala. Bila call kata dah ok. Ok kepala lutut kamu la. Cuba korang yang kata ok tu dok dalam opis ni barang setengah jam. Menggelupur pungkoq nak lari keluar kot.


Ada aku piket depan bangunan ni karang.





No comments: