SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 3, 2010

Budu sedap

Saya baru lepas makan. Alhamdulillah..

Makan nasi dengan tempe n tauhu sambal, tofu telur n telur dadar. Semua sekali RM4. Taruk pulak budu. Pergghhhh!!! Memang rasa nak makan banyak kali la. Lagi-lagi ada budu penyedap rasa. Kalau ada sambal tempoyak lagi best la.

Aku pun tak tau sejak bila aku suka makan budu dengan tempoyak ni. Hehehe... Since aku study kat Shah Alam kot.

Aku kenal ikan keli pun masa dok Shah Alam. Sekarang sikit-sikit lauk ikan mesti nak keli. Muka pun dah macam keli. Wakakaka! ;p

Sekarang masa untuk tido. Hahaha! Bagus betul aku ni. Lepas makan tido. Lepas tu mula la emo tak tentu hala bila laki aku kata aku dah gemuk. Huahuahaua!

Ok, mari kita tido secara berjemaah. Bilik aku space banyak kosong lagi ni. ;p




No comments: