SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 9, 2010

Cranky boy in da office

Morning! Morning! ;)

Oh... Aku pagi-pagi dah sakit perut. Bukan sakit perut nak berak. Tapi macam senggugut. Padahal baru je lepas peod. Adakah peod dulu, sakit datang kemudian? Huhuhu...

Semalam macam biasa-biasa aje. Amir ok. Selain daripada dia mengamuk dalam kereta time nak balik dari opis. Huiiii... Susah betul nak suruh dia behave kat car seat dia tu. Dia tak suka bila aku pakaikan safety belt tu. Meronta-ronta. Suara jangan cerita la. Pitching memang tinggi. Hoh! Berhempas pulas la ummi dia ni nak pakaikan safety belt macam nak pi berperang.

Tak sampai 5 minit drive tengok-tengok dah terlentok. Alalala... Mengantuk rupanya Tuan Besar ni.

Dia memang tak nak tido time kat opis ni ye. Sebab ramai betul babysitter tak berbayar yang volunteer nak jagakan. Kena pulak babysitter adalah cun melecun dan muda rumaja. Cis! Kecik-kecik dah menunjukkan kelelakian mu itu ye Amir.


Pagi ni dia agak cranky sikit. Baru aje lepas melalak lepas tergolek tadi. Time aku tengah discuss dengan timbalan pulak tu. Dah aku kena bincang dengan timbalan sambil mengelek dia yang dok melalak-lalak tu. Wakakaka! 


Ni aku nak print slide kejap. Mak tiri mintak. Huhuhu... Nanti aku snap-snap lagi gambar budak yang aktif sangat-sangat ni.


;)


2 comments:

ejaMaria said...

duduk kat car seat saje-saje mmg la boring... bekal la mainan sekali... baru la syok sket... nak nye mainan yang ade lagu-lagu... ha baru la best!

amiys said...

ejamaria - mmg bg mainan.. tp dia campak mainan tu sbb marah.. huhu...