SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 9, 2010

aku yang tak suka meeting

Petang ni ada meeting. Tapi aku macam malas gila je nak masuk. Huhuhu....

Meeting dengan pak menteri n adun-adun, ahli parlimen, bos-bos agensi. Lepas tu diorang ni meeting mula la nak bergaduh sesama sendiri. Tu yang aku tak suuukkkaaaa sangat masuk meeting ni.

Amir si budak pipi labuh ntah ke mana dikelek dek aunty cleaner tadi. Bukan main lagi akak tu suka main-main dengan si Amir. Teringat anak dia kat Indon kot. 

Amir ni pulak kalau datang mood dia nak main-main memang tak kisah siapa angkut dia ke sana sini. Kalau datang mood nak berkepit celah ketiak jangan harap la orang lain nak dukung.

Alamak! Amir yak yak la pulak. Aku nak pi basuh berak dia kejap.
 




1 comment:

miss nina said...

pergi meeting pun bawa amir?
~wah..