SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 2, 2010

Blur aje semenjak dua menjak ni

Korang perasan tak? Perasan tak?

Eh, tiba-tiba perasan tak tapi tak ada soalan. Memang nak kena tiau. Hahaha!

Tak ada la. Perasan tak semenjak dua menjak ni entry aku memang macam blur dan mengundang rasa tak best je pada orang lain yang membaca dan jugak diri sendiri yang baca balik ni. 

Otak aku blur la. Tepu setepu tepunya.

Semenjak Amir dok sekali ni aku memang jadi blur. Tak ada idea nak taip apa. 

Tengok! tengok! Berapa banyak perkataan blur yang aku dah taip. Isk.. Isk... Adekah aku sudah terkena penyakit malas berfikir untuk membuat entry.

Nak buat entry emo aku nak emo kat siapa pun. Huhu... Sebab aku sedang cuba untuk tidak melepaskan amarah dalam entry macam selalu aku buat dulu.

Aku lepas marah dalam blog private je. Wakaka!

Mungkin aku perlu bertapa di gua Niah supaya idea itu adalah mencurah-curah. Ada sesiapa nak sponsor tiket untuk fly ke seberang sanun? Ahahaha! ;p




No comments: