SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 2, 2010

Ini adalah monitor ;D

Lawatan 5S baruuuu aje lepas lalu bilik aku.

Lalu aje ok. Selamat la tak masuk bilik aku yang agak tak senonoh ni. Muekekeke...

Banyak la yang dipotpet dek pelawat dari HQ tu. Susun biar kemas. Kalau dah tau benda tu pensil tak payah ko gatal nak labelkan jugak. Hahaha! Ada ok orang taruk label kat pensil. Yang anak buah aku taruk label kat monitor. Huahuahua!

Sebenarnya label tu untuk menandakan kedudukan benda alah tu kat mana. Senang cerita macam parking lot la kan. Label kat situ, so barang mesti ada kat situ.

Tapi yang agak melucukan perut aku yang muncit ni diorang pi tampal label tu betul-betul kat monitor pc tu.

:)) :)) :))


Membuatkan aku tergelak sekejap tadi. Hahaha!


Eeee... Tak baik tau gelak-gelakkan orang. Tapi aku nak gelak jugak.


Wakakaka!




No comments: