SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 16, 2010

7.30 sudah di opis :)

Salam. Selamat pagi pada anda semua. :)

Awal sungguh aku sampai opis hari ni. Pukul 7.30 dah ketik punch card. Bersemangat sungguh nak kerja. Hehehe.. ;p

Adik aku la. Dia kena naik komuter. Kawan yang dia selalu tumpang tu ada hal lain. Maka, mengejar komuter di pagi hari la ye.

Amir pun awal jugak dia bangun hari ni. Pukul 5 pagi dah uuuu aaaa tepuk-tepuk muka ummi dengan makcik dia. Haaa... Amik ko. Amir kejut bangun sahur. :D

Sibuk ummi bersahur dia pun menerpa kat meja makan nak makan sekali. Abes housemate aku pun terbangun tolong jagakan tuan besar yang sangat aktif tu.

Bancuhkan susu sebotol, Amir ngap-ngap lepas tu pukul 5 lebih tu dia tido balik. Ummi dah bersiap nak pi keja baru dia bangun balik sebab dia tau kalau ummi keluar rumah kena bawak dia sekali pi rumah pengasuh. Clever boy la anak ummi ni. :):):)

Oh, pagi ni aku masuk bilik aku tengok pc masih on ye. Hmmm... mesti la diorang yang semalam pinjam pc aku lupa nak tutup. Dengan pintu bilik aku pun ternganga luas dia.

Tak apa la. Maybe diorang terlupa. Maafkan lah mereka ye. :):):)

Apesal aku baik sangat hari ni ek? Hehehe...




No comments: