SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 2, 2010

Menunggu bubur masak

Dah pukul 11 malam.

Aku tak tido lagi. Dok masak bubur Amir untuk esok.

Amir agak membuat perangai sikit sebelum tido tadi. Jenuh la aku jadi tarzan. Dok bergolek-golek lepas tu berdentum kepala. Aku tak bagi golek dia mengamuk. Lepas tu berdentum lagi. Dah berapa kali berdentum.

Merisaukan aku ok. Dia pulak dah berdentum tu merengek kejap lepas tu gelak-gelak.

Sangat membuat ummi rasa macam nak geget-geget je budak kecik ni tau.

Aku on pc tadi bukan la nak bukak blog. Tapi nak buat keja sikit. Sekali aku masuk pen drive yang aku save tu tak boleh bukak pulak. Sebab aku save dalam excel 2007. Pc aku ni tak berupdate. 

So, selamat tinggal lah keja. Esok pi opis la buat.

Terus tension-tension je rasa.

Ok la. Aku nak tengok apa dah jadi dengan bubur aku.





No comments: