SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 17, 2010

Happy :)

Dapat award dari Fiza. Tq Fiza. :)

Award apakah itu? Ini dia...




Adakah anda HAPPY sekarang ?
 - Errr... Biasa-biasa aje. Nak happy sangat-sangat kena tunggu Abang Misai abes kursus la. Heheh...

Kenapa anda happy ?
-Kerana saya ada Amir bersama sampai hujung bulan ni.

Apa benda yang boleh membuatkan anda happy ?
-Melayan kerenah budak kecik bernama Amir Ridhwan yang sekarang makin bijak n lasak n debab n macam-macam lagi la. :)

Pernah menerima tag ?
-Oh.. Pernah.. Dan ini mengingatkan saya ada tag dari Miss Benz yang belum disettlekan lagi. Huhu...

Nyatakan warna yang anda sukai
-Purple ;)

Beritahu 9 orang yang anda akan tag
-Alahai... Failed sungguh bab mengetag orang ni. Tapi tag aje lor. Hahaha!


Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag . Nak tulis berjela pun tapew
-Waahhh! Apekah??? Anda-anda yang ditag, saya sayang anda. Hahaha!

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?
-Semuanya Alhamdulillah. Syukur pada Allah Taala. :)







2 comments:

Intan and The Boys said...

mekasih sebab sayang saya. wahh...terharu ni. hehehe~

|| a - j . E . E || said...

thanks ye... tp utang dulu la :D