SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 28, 2010

Hari ni hari sesat aku

Salam semua :)

Aku baru sampai opis. Heheh.. ;p

Apejadah masuk opis pukul 1 tah? Apesal senah? Apesallll???

Pasal aku kena pi meeting kat Putrajaya. Biasa la, dengar aje orang bertekak dalam meeting tu. Catit-catit apa yang patut. Makan-makan. Lepas tu balik.

Meeting pukul 9.30 tapi aku macam bos besar masuk meeting pukul 10. Muakakaka!

Nak tau kenapa lambat? Sebab aku sesat tak jumpa bilik meeting kat mana. Hahaha! Padahal datang dah berapa kali kat HQ. Sesat jugak dalam bangunan Perdana Putra tu.

Bangunan tu besar gabak ok. Terpusing-pusing dalam tu nak cari bilik meeting. Dah la ada baaanyyyaaakkk bilik meeting. Sebenarnya sesat tu dalam 5 minit je. Hehehe...

Selebihnya memang aku lambat pun dari rumah. Sebab aku baru je balik dari Penang. Malam semalam tren delay sejam pulak. Dekat pukul 1 pagi baru gerak.

Sampai KL Sentral pagi tadi dah 7.30. Terkocoh kacah la kejar komuter pulak. Dah la sakit gila perut time tu pulak rasa nak melepas. Sampai pucat muka-muka tahan berak. Huhuhu... Sudahnya perasaan nak berak dah terbantut.

Lepas tu time balik meeting tadi ada member nak tumpang ke Putrajaya Sentral. Boleh sesat tak jumpa jugak. Hahahaha! Hari ni hari sesat aku ke apa? ;p

Terlepas sampai ke tol nak keluar ke KLIA sanun. Nasib la ada u turn. Kalau tak menggagau aku nak u turn kat celah mana.

Hehehe...

Kejap lagi ada meeting lagi. Ahhhhh... Malas la mak nak masuk meeting! Aku nak balik senyap-senyap la. Gila ngantuk ok. Bawak kereta tadi pun macam nak tertutup mata dah.

Dah la pagi tadi sebab lambat aku pecut sampai 130km/jam. Shumacher tabik spring kat aku bawak MyVi sampai 130km. Rasa melayang je kereta tu. Hahaha!

Kena check ni. Mesti ada speed trap. Huhuhu...

 




1 comment:

ejaMaria said...

siannye... Amir balik, umi terus sesat-sesat jalan...