SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 23, 2010

Resepi baru ;p

Amir tido. Maka ummi boleh la online. ;p

Kesian tengok badan dia gatal-gatal tu tapi ummi cuma boleh sapu ubat je la. Dah la suka menggaru. Nanti ummi marah dia jerit-jerit. Hish! Ikut perangai siapa la ni. ;p;p

Sebab time Amir tido aje baru aku ada masa nak masak, makan n online maka tercipta la resepi baru. Hahaha!

Resepi campak-campak namanya. Semalam punya la kelam kabut malam baru sempat masak. Siang aku makan aje apa yang ada. 

Ayam black pepper campak sedap jugak. ;p

Ayam tu sebab aku dah tak tau nak masak apa. Wakakaka... Sudahnya senang aje. Aku tumis bawang putih n bawang besar yang dah mayang. Dengan cili api potong kecik-kecik.

Tumis segala tu semua. Masuk sikit air asam jawa. Lepas tu masuk pulak ayam. Masuk garam agak-agak ok. Tutup ayam nak bagi cepat masak sebab lapar gila. Hahaha! Adik aku nak makan berbuka punya pasal. Ada ke berbuka makan twisties je.

Lepas tu tabur black pepper secukup rasa. 

Dah, siap!

Hehehe... Gambor tak ada sebab ayam dah selamat dalam perut. Tapi sedapppp...

Cepat puji aku. Huahauhaua!




No comments: