SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 1, 2010

Merepek aje ni

Esok naziran untuk 5S. Hoho!


Masing-masing tengah menggelupur kemas workstation. Aku kejap lagi baru nak menggelupur. Tengah bosan to the max ni even keja adalah bertonggok.

Perut tak lapar tapi macam ada something wrong pulak. Ke lapar tapi rasa macam tak lapar? *apekah??!!*

Maybe sebab hujan maka fikiran adalah sedikit tongong. Huhuhu...


Hujan lebat siap guruh berdentum dentam lagi tu. Macam mana nak balik ni? Hoh, macam kan aku bawak motor pulak kan. Hehehe...


Ok la, nak menggelupur sekali dengan budak-budak kat luar tu buat 5S kat meja aku yang dah macam hutan belukar ni. Lepas tu sharp pukul 5 aku al-cabooottt... Muahaha!



1 comment:

Mak Su said...

kat sini tadi hujan siap ada bocor, punya ler kelakar...take care :)