SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 15, 2010

Opis bau hospital

Salam semua. Selamat pagi. Still pagi lagi kan. :)

Bilik aku smelly-smelly la. Bukan bau busuk. Tapi bau ubat. bau macam vitamin masa mengandung yang busuk tu. Eeeeyuuuccckkkksss!

Aku pun tak tau datang dari mana bau-bauan tu. Sampai sesak hidung aku ni. Rasa macam nak bernafas ikut mulut ok. Macam ikan. Huhuhu...


Dulu aku nak makan vitamin tu pun tutup hidung. Sebab bau dia memang mengundang rasa nak muntah.


Siapa pulak la dalam opis ni yang dok makan ubat. Dah macam bau hospital. Wuwuwu...



2 comments:

Mommy Pinky said...

ubat tu, vitamin B kan? smpai sekarang tak makan..makan confirm muntah. huh!

aMiYs said...

mommy pinky - yeee... tepat sekali.. sgt busuk bau dia kan... hehe... nk telan aje kena tutup idung.. rasa dia pun x sedap... :)