SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 4, 2010

Balik-balik buat slide aje la

Sangat la M! M! M!

Huhuhu.. Tau-tau sendiri la M tu apa kan.

Dah la tiba-tiba kena buat slide. Eh, tak suka ok. Apa aku ni tak ada keja mencabar sikit ke? Asek kena buat slideeee aje. Muak dah wei tengok power point ni. Power point ni pun dah menyampah tengok asek aku aje yang bukak dia. Hahaha!

Biasa la, bos kecik aku ni. Nak slide cepat-cepat. Petang ni pengarah nak tengok. Tapi aku la yang kena kerahan tenaga dia. Dia kejap lagi tolong komplen mana dia rasa tak best suruh aku betulkan balik. Kita ni kuli yang menurut perintah aje. Sob... Sob...

Aku blur betul la apa nak taruk dalam slide ni. Karang buat bombastik sangat pun kena komplen nak yang simple-simple aje. Bila dah buat simple kata pulak simple sangat. 

Tu yang aku memang M sangat nak buat tu.

Tolong wei.....




1 comment:

Suliana said...

tak dapek nak nolong, sebab keje aku pun sama mcm ko.. huhu.. tapi aku sebulan 2 kali jek.. tensen makcik!!