SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 4, 2010

Power point yang tak power

Mata aku dah tak boleh bukak dah sebenarnya ni. Ngantuk yang amat laaaa....

Nak balik tapi si bos kecik tahan. Sebab patutnya pengarah panggil nak discuss pasal paper nak present meeting. Tapi pengarah pulak sibuk dok berborak dengan timbalan-timbalan dia kat ruang makan nun.

Bos kecik kata dia balik 5.30. So, aku pun kena balik 5.30 jugak. Sebab kalau tiba-tiba pengarah lalu bilik n datang tanya pasal presentation tu ada la orang yang dia nak heret untuk buat explanation.

Hampagasssss betul.

Tu la, aku tanya apa lagi nak buat untuk paper dia kata tak kisah. Perlu ke?

Harus la aku bantai ikut sesedap rasa aku je. Lagi simple lagi bagus kan. Tak semak kepala otak aku. Tapi pengarah aku ni detail yang amat. Sekecik-kecik info pun kalau buleh nak sumbat dalam presentation.

kan ke dah tak power point namanya tu?





No comments: