SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 31, 2010

Merdeka aku memerap kat rumah je

Salam merdeka semua.

Orang pagi-pagi bagi salam aku dah petang baru bagi salam. Hehehe...

Pagi tadi dah online tapi tetiba pulak baru je nak buat entry tup tup semua padam. Ntah apesal tah. Kipas siling elok je berpusing. Aku nak membelek tak reti sebab wiring kat rumah ni semua laki aku yang buat. Kang tak masal kejung aku.

Ingat pagi tadi nak pi la tengok laki aku berkawad kat padang kota tu. Tapi tak pi pun. Sob.. Sob... Laki aku kata karang tunggu lama aku jadi hijau pulak sebab jaga budak bertuah lasak tu. 

Memang lasak semenjak-semenjak dah pandai berjalan n ada 4 batang gigi ni. Ummi dia pun dia gigit. Huhuhu.... Sakit oh...

Malam ni balik Shah Alam. Hmmmmm.....

Siapa-siapa yang selalu baca blog poyos aku ni tau la kot apesal aku mengeluh. Bila la ummi dapat pindah balik penang kan Amir.

Ok la. Nak pi mandi manda lepas tu siap-siap berbuka macam kan aku pun puasa. Hahahaha.... Lepas tu bersiap nak pi stesen keretapi.


Cepat la raya. Tak sabar nak balik kampung. :):):)




Notatapaktangan : Baju raya hapah tak beli lagi. Merajuk sebab tak dapat pi Padang Kota terus tak ada mood nak shopping raya. Kesian Amir. Nanti la ummi belikan baju raya dia.



No comments: