SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 24, 2010

Kakiku melecet :(

Kaki aku melecet. Gara-gara pakai kasut tutup untuk majlis berbuka semalam.

Dah pakai kasut tutup lepas tu ada tumit sikit la. Tak ada la sampai 3 inci ko. Ingat aku ni Mariah Carey nak pakai heels lepas tu main lari-lari anak lepas tu main terjun-terjun. Oh no...

Kaki stok sensitif pakai kasut tutup ni. Manja mengada-ngada. Hehehe...

Sepanjang-panjang menunggu YB bergerak ke sana ke mari la aku dengan kasut tutup tu. Maklum la, jadi usherer. Tapi meja yang aku jaga sorang pun tak datang. Hampeh yo.


Time nak balik pulak aku dengan staf aku jalan kaki je balik opis. Sebab poli dengan opis aku 2-3 kangkang gajah je. Time tu la berdenyut-denyut kaki den ni haa...


Apesal aku jalan kaki? Sebab masa pi poli tu kitorang naik kereta tumpang member-member je. Lepas berbuka semua stok balik rumah terus. Apejadah kan nak patah balik pi opis. So, kitorang yang menumpang ni dengan gigihnya berjalan kaki.


Beria aje staf aku yang study kat poli tu kata jauh. Tak ada la jauh mana pun. Tapi cukup la buat melecetkan kaki aku ni. Hukhukhuk...


Especially jari kecik kaki aku ni. Dah kembung dah haa... :(:(:(


Dah la nak cari pintu pagar kecik sebelah poli tu pun kitorang boleh sesat. Hahaha! Lawaks. Siap kena buat u turn sebab ada longkang besar gila. Kalau tak pakai kain memang dah loncat dah.

Mana la tak menambahkan kemelecetan kaki ni. :D:D:D



No comments: