SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, August 13, 2010

Sudah 3 hari puasa :)

Assalamualaikum... Morning! Morning! :)

Eh, hari ni dah Jumaat. Dah 3 hari kita puasa. Rasa macam kejapnya dah 3 hari. Pejam celik esok dah raya. Huhuhu...

Tapi semalam aku rasa macam lambat la masa berlalu. Sikit-sikit tengok jam. Sikit-sikit tengok jam. Dah macam budak kecik baru belajar posa. Hahaha! 

Dan aku makan dengan banyaknya masa berbuka semalam. Pagi tadi sahur pun makan banyak. OH NO!!! Hancus la diet ai gitu. Apesal tah selera sungguh aku makan. Siap goreng keropok buat kudap-kudap sebelum tido. Waaaahhhhh... Apekah mau kurus begitu???

Hari ni pengarah masuk. 2 hari dia tak masuk opis. Cuti ke menda malas aku nak amik tau. Confirm kejap lagi aku kena panggil mengadap untuk function kat Ijok tu. Takmooooooooo!!!!!! Aku tak nak pi.

Ikutkan hati hari ni memang aku tak nak pi keja dah. Sebab aku tau kalau aku datang aku akan disuruh jugak ke function tu. Semua orang adalah mengelak ye.

Macam kawan aku yang aku jumpa masa pi latihan kat HQ Isnin n Selasa lepas cakap la. Diorang semua pun dah demotivated nak keja. Hanya kami-kami je yang tau kenapa k. 

Ok, tu je. Aku malas nak bebel pagi-pagi ni. Ngantuk. Hahaha!




No comments: