SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, August 29, 2010

Ahad yang mendung

Assalamualaikum. :)

Update di hari Ahad. Kagum tak? Kagum tak? ;p

Macam biasa, kalau aku boleh update ni maknanya anak aku tengah sleeping handsome k. Sleeping beauty tak sesuai sebab anak aku lelaki. Hahaha!

Laki aku pun tak ada kat rumah. Pi melawat jenazah. Kawan dia meninggal dalam tido. Innalillahiwainnailaihirojiun. Sama-sama la kita sedekahkan al-Fatihah untuk arwah.

Masuk hari ni dah 3 hari aku kat rumah terperuk tak pi mana-mana. Uuuuuuu... Abang Misai korang ni kan dia bz sokmo. Omak eh dah membebel sebab dia tak pasang-pasang lagi lampu lip lap lip lap anak mami.


So, since aku balik tu dia menggigih buat wiring segala la. Sampai pi param pun tak sempat punya mengadap benda alah lampu tu. Oh, laki ku dulu wireman eh. Maka segala wiring kat rumah dia buat sendiri. Bagussss... Save duit... Hahahaha!


Hari ni nak ajak jalan pun macam tak nampak jalan je. Gelap gelita mendung nak hujan pulak. Dah hujan gerimis pun tadi. Bergegar 1 badan aku lari belakang rumah angkat kain kat penyidai. Dah la baru aje sidai baju Amir. Huhuhu....


Bila la nak beli baju raya ni. Excited nak cari baju raya untuk anak bujang aku ni. Mesti comel kalau pakai baju melayu. :):)




 

No comments: