SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 5, 2010

Jom balik.. Lalala~~

Aku kat opis lagi. Meeting abes sebelum pukul 5 tadi tapi claim ni tak abes semak lagi. Tekanan sungguh. Huhuhu....

Esok ada sesi bersih membersih pulak. Hehehe... Aku pulak tu ketuanya. Siap kena bagi ucapan alu-aluan. Apekah?? Hahaha! Tetiba feeling dapat anugerah bila kena bagi speech ni. ;p

Bersihkan apa? Bersihkan kekotoran dalam sistem kitorang. Hahaha! Pembersihan data secara besar-besaran. 

Esok ada farewell party jugak. Untuk timbalan yang dah pun berpindah. Semalam dia last. Lepas ni siapa pulak la timbalan aku. Jangan garang sudah. Huhuhu...

Oh, dan amat gembira. Sebab emel bertanyakan pasal kelas jahitan dah berbalas. Terus excited nak beli mesin jahit. Wakakaka! 

Ok la. Aku nak kemas-kemas apa yang patut. Nak balik la. Semalam balik jammed gila. Aku ingatkan sebab aku keluar lambat. Rupanya ada accident dekat hiway nak masuk NKVE. Kata member aku kereta myvi kot kena hentam dengan treler. Hancur lebur tak rupa myvi dah. Ngeri oh....

Tiba-tiba trauma nak bawak kereta. Huhuhu...

Ok. Sebelum aku tak berenti menaip aku stop dulu. Daaa~~




No comments: