SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 17, 2010

Siapa nak join bisnes? Manyak untung ooo.. :):):)

Ni nak promote bisnes ni. Jangan lari dulu. Hehehe...

Korang mesti nampak ada 1 banner baru kat blog aku kan. Kalau tak nampak meh aku tunjuk.


Haaaa... Nampak tak? Nampak tak? Tu yang arrow merahnya mak ngah tu. :):):)

Itu la bisnes yang aku join. Meh aku story sikit bisnes apekah itu.

Korang pernah dengar or terbaca pasal hyprobulksms tak? Pernah? Tak pernah? Macam pernah?

Hyprobulksms ni 1 sistem hebahan sms pukal melalui internet. Macam yang korang dok dapat iklan Tesco ada sale ke, Wah Chan bagi free gift emas sekampit ke *contoh la*. Haaaa... Macam tu la.

Sistem sms ni sangat la sesuai kalau korang ada bisnes lepas tu nak buat iklan tu kurang rajin nak pi kedai nak buat flyers ke apa, pada lecturer pun boleh pakai jugak. Kot la lecturer nak cancel kelas kan. Nak hantar pada student yang ramai nun pun boleh guna hyprobulk ni. Nak panggil kenduri kawen pun boleh. No problem. Eh, macam-macam la kegunaan dia.

Hyprobulksms ni memang sesuai sangat la untuk buat iklan, promosi atau hebahan pada sahabat, handai taulan semua.

Tak terhad kepada sms semata-mata k. Boleh hantar MMS, Wap Push, Flash Message pada semua rangkaian telekomunikasi tempatan n international dengan kadar rata serendah 9 sen sahaja k.

Ada 3 pakej hyprobulksms ni. Start dari RM250, RM500 n paling tinggi RM1000. N modal ni adalah sekali seumur hidup. Ni bukan multi level marketing eh. Yang banyak tingkat sampai tak ketahuan tingkat tu. Ni 1 bisnes affiliate. N boleh make profit 100% bergantung pada pakej yang korang amik.


Aku nak cerita panjang bebenor. Sampai esok pun belum tentu abes. Air liur pun confirm tersembur-sembur. Hehehe... Bagi menjimatkan air liur walaupun aku kena taip je sebenarnya *lenguh gak tangan ni* korang klik aje banner kat atas tu. Akan direct terus ke web yang banyak info untuk pertanyaan korang.


Nak tanya aku pun buleh je.


Atau pun klik aje kat url ni, http://tinyurl.com/amiys198


Bisnes ni boleh jadi side income yang bagus especially pada kaum-kaum ibu yang dok rumah jaga anak. Boleh dapat income sambil jaga anak. Best tu.

Tapi setiap bisnes kena usaha ye kawan-kawan. Tak ada duit yang datang bergolek. Insya Allah, kalau rajin usaha nampak hasil baru la puas hati kan.

Segala yang tak faham boleh YM, SMS, call or emel. Saya sedia berkhidmat untuk explain pada anda semua. :):):)





No comments: